عملکرد

-         بازنگری فرم های نظر سنجی، حضور و غیاب و صدور گواهی کارگاه در سال 1397

-         انجام نیازسنجی جامع از اعضای هیات علمی دانشگاه در طی سال 1396 و 1397

-         الکترونیکی کردن ارزشیابی کارگاه های برگزار شده در سال 1397

-         تدوین آیین نامه توانمند سازی اساتید مبتنی بر راهبردهای آموزش بزرگسالان طی سال 1396 و 1397

-         تدوین دستور العمل برگزاری کارگاه های حیطه آموزش جهت اعضای هیات علمی توسط سایر واحد های دانشگاه

-         برگزاری کارگاه های آموزشی

لیست کارگاه های برگزار شده از سال 1383 تا 1397

ردیف

عنوان کارگاه

تاریخ برگزاری

1

برنامه‌ريزي درسي

12 و 13 ارديبهشت 83

2

يادگيري مبتني بر مسئله 

31 ارديبهشت 83

3

ارزشيابي پيشرفت تحصيلي 

27 و 28 تير 83

4

ارزشيابي و تحليل آزمونها 

9 آذر 84

5

آناليز و استاندارد نمودن سوالات  

2 آذر84

6

مهارتهاي مطالعه 

24 آذر 84

7

اصول اخلاق حرفه­اي در پزشكي 

30 خرداد 85

8

طراحي آموزشي، الگوها و روش تدريس

15و 16 دي 85

9

ارزشيابي پيشرفت تحصيلي

18 و 19 بهمن 85

10

پزشكي مبتني بر شواهد

14 و 15 بهمن 85

11

E.B.M- clinical

28 و 29 بهمن 85

12

آموزش باليني 

2 و 3  اسفند 85

13

آزمون ساختارمند بالینی عینی (OSCE)

13 اسفند 85

14

پژوهش در آموزش  

6 و 7  تيرماه 86

15

OSCE 

29 و 30  تير86

16

روش هاي تدريس 

30  مهر و 1 آبان 86

17

كارگاه گزارش صبحگاهي و log book   

7 و 8  آذر 86

18

 E.B.M    

15  و 16  آذر86

19

مهارت هاي مشاوره با دانشجو  

21 اسفند 86

20

شيوه هاي نوين و پيشرفته باليني دانشجويان و دستياران پزشكي  

30 خرداد 87

21

شيوه هاي نوين و پيشرفته باليني دانشجويان و دستياران پزشكي

1 تير87

22

PBL

7 و 8 تير87

23

مهارتهاي مشاوره با دانشجو 

18 مهر87

24

مهارتهاي ارتباطي پزشك و بيمار  

26 آذر87

25

آموزش تفكر انتقادي 

11دي 87

26

استاد توانمند بر مبناي اصول عرفاني

5 ارديبهشت 88

27

ژونال كلاپ مبتني بر شواهد 

30 مهر 88

28

استدلال باليني جهت اساتيد 

19 آبان 88

29

PBL  جهت اساتيد 

20 آبان 88

30

استاد توانمند جهت اساتيد 

21 آبان 88

31

استاد بعنوان الگو

19 آبان 88

32

استاد بعنوان معلم

20 آبان 88

33

استاد بعنوان پژوهشگر

21 آبان 88

34

مهارتهاي ارتباطي دستيار با بيمار

22 آبان 88

35

كليات ارزشيابي دانشجو 

11 آذر 88

36

ارزشيابي دانشجو به روش MCQ

12 آذر 88

37

دانش­پژوهی برای گروههای بالینی 

17 بهمن 88

38

دانش­پژوهی برای گروههای علوم پایه 

18 بهمن 88

39

طرح درس نویسی 

20 ارديبهشت 89

40

خلاقیت و نوآوری در آموزش عالی

20 خرداد 89

41

OCSE 

10 آذر  89

42

روشهاي نوين ارزيابي باليني

11 آذر89

43

ژورنال كلاب مبتني بر مستندات

8 دي 89

44

طراحي و تحليل سوالات چند گزينه­اي و MCQ 

9 دي 89

45

دستيار بعنوان الگو، معلم و پژوهشگر 

22- 20 دي 89

46

دانش­پژوهي 

20 دي 89

47

پژوهش در آموزش 

21 دي 89

48

آزمون­سازي تا استاندارد 

22 دي 89

49

نقد مقالات پزشكي و پزشكي مبتني بر شواهد سطح (1) 

6 بهمن 89

50

نقد مقالات پزشكي و پزشكي مبتني بر شواهد سطح (2) 

7 بهمن 89

51

آموزش درمانگاهي 

7 اسفند 89

52

برخورد سيستماتيك با عوامل انگيزشي اساتيد: مدل ها و نگره­ها

8 اسفند  89

53

نقد مقالات پزشکی و پزشکی مبتنی بر شواهد سطح (3) 

21 ارديبهشت 90

54

تفكر نقادانه 

22 ارديبهشت 90

55

امنيت رايانه 

15 تير 90

56

برنامه­ريزي درسي (طرح درس)

2  آذر 90

57

گزارش صبحگاهي مبتني بر شواهد 

3  آذر 90

58

روش هاي تدريس دانشجو محور 

23  آذر 90

59

روش هاي تدريس باليني 

24  آذر 90

60

آزمون هاي كتبي و تحليل سؤالات چند گزينه­اي

21  دي 90

61

روش هاي ارزيابي باليني نوين 

22  دي 90

62

دانش­پژوهي آموزشي 

17  اسفند 90

63

طراحي و تدوين (طرح درس)

20 مهر 91

64

ارزيابي دانشجو 

10 آبان 91

65

تهیه و تحلیل سؤالات آزمونهای کتبی

11 آبان 91

66

 ارزيابي باليني نوين

15 آذر 91

67

OSCE

16  آذر 91

68

طراحي و تحليل آزمونهاي عيني

 26 آذر 92

69

پروپزال نويسي

3 بهمن 92

70

نحوه ارزيابي و داوري مقالات علمي

21 بهمن 92

71

آشنايي با مباني و حوزه­هاي پژوهش در آموزش

27 بهمن 92

72

تحقيق كيفي

14 اسفند 92

73

اخلاق حرفه­اي

21 اسفند 92

74

آموزش طراحی سئوال                                                           

22 خرداد 93

75

آموزش مسئله محور

22 خرداد 93

76

روش های تدریس بالینی

22 خرداد 93

77

روش های تدریس نوین

23 خرداد 93

78

ارزشیابی بالینی دانشجو

24 خرداد 93

79

ارزیابی آزمون

1 تیر 93

80

نحوه نگارش پروپوزال طرح تحقیقاتی

30 مهر 93

81

دستیار به عنوان الگو، فراگیر،  معلم (سه روزه)

30 مهر تا 2 آبان 93

82

پژوهش در آموزش، نگارش طرح درس و طراحی آموزشی

30 مهر 93

83

نحوه نگارش پروپوزال طرح تحقیقاتی  

1 آبان 93

84

Mentorship

1 آبان 93

85

آشنایی با شیوه های جستجو و مقالات علمی

3 آبان 93

86

توانمند سازی مهارت های ارتباطی اساتید مشاور

14 اسفند 93

87

اخلاق پزشکی

20 فروردین 94

88

استدلال بالینی (1)

27 فروردین 94

89

اخلاق پرستاری

21 آبان 94

90

مدیریت و رهبری دانشگاهی

28 آبان 94

91

استدلال بالینی (2)

5 آذر 94

92

ارزیابی بالینی

24 دی 94

93

نقشه مفهومی

5 اسفند 94

94

استدلال بالینی (3)

6 اسفند 94

95

آموزش مجازی (1)

12 اسفند 94

96

آموزش مجازی (2)

13 اسفند 94

97

لاگ بوک الکترونیک

11 شهریور 95

98

آموزش مجازی (معرفی LMS)

27 مهر 95

99

آموزش مجازی (معرفی LMS)

4 آبان 95

100

آموزش مجازی (معرفی LMS)

5 آبان 95

101

آموزش مجازی (معرفی LMS)

11 آبان 95

102

فنون مشاوره دانشجویی

4 آذر 95

103

استدلال بالینی

7 و8 بهمن 95

104

روش های تدریس پیشرفته

19 و 20 بهمن 95

105

مدیریت و رهبری دانشگاهی (1)

28 بهمن 95

106

مدیریت و رهبری دانشگاهی

18 و 19 اسفند 95

107

دانش پژوهی آموزشی

12 آذر 96

108

دانش پژوهی آموزشی

11 آذر 96

109

دانش پژوهی آموزشی

18 آذر 96

110

روش تدریس مقدماتی 1

22 و 23 آذر 96

111

مدیریت

30 آذر 96

112

ارزشیابی دانشجو مقدماتی 2

6 دی 96

113

ارزشیابی دانشجو پیشرفته 1

7 دی 96

114

آشنایی با مقررات دانشگاهی

27 دی 96

115

طراحی موثر پاورپوینت در تدریس (غیر حضوری)

23 بهمن 96

116

آزمون سازی در آموزش از راه دور: آشنایی با نرم افزار

15 اسفند 96

117

آشنایی با مقررات دانشگاهی 2

16 اسفند 96

118

آزمون سازی در آموزش از راه دور

18 اردیبهشت 97

119

آزمون سازی در آموزش از راه دور

2 خرداد 97

120

مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت

21 مهر 97

121

آشنایی با ساختار و وظایف معاونت آموزشی دانشگاه

24 مهر 97

122

آشنایی با ساختار و وظایف معاونت آموزشی دانشگاه

21 آبان 97

123

یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا

30 آبان و 1 آذر 97

124

آزمون بالینی ساختارمند عینی (OSCE)

15 آذر 97

125

نکات کاربردی در اخلاق حرفه ای

20 آذر 97

126

ارزیابی استدلال بالینی

20 دی 97

127

نقش لیدرشیپ در تغییرات آموزشی

10 بهمن 97